Elmélkedés...(2)

2023.08.07
  • Atyám, itt állok Szent színed előtt, ahol megbánva teljes szívemből minden bűnömet hamarosan magamhoz vehetem a Te szent tiszta és ártatlan testedet.
  • Mesterem…én tanítóm, kérlek hallgasd meg felebarátodat, aki tiszta szívéből dicsőit és álld amíg élek. Add Uram, hogy mikor a Te szent véredet magamhoz veszem, testem és lelkem megtisztuljon.
  • Drága kegyes Jézusom! Itt ücsörögve a padon, ahol ez a csodás tó és fa áll, amit Atyád teremtett két kezével, elgondolkodtam egy pillanatra, az ember csodás teremtmény, csak igazgatni kell minket a szeretet útján, életünk végéig.
  • Mi Atyánk! Köszönöm neked, hogy adtál szerető embereket magamköré.
  • Bár lassan, de ide értem Uram te hozzád! Őszülő fejemen látszódik meg életem hamarosan a végéhez jár…De Te itt vagy nekem, és fogod a kezem. Hálával tartozom, hogy megóvtál engem a gonosztól, tested és véred által. Ámen!
  • Bárcsak tudnák, akik téged elfelednek, ó… Uram!... hogy mekkora kincs is a szeretet, amit általad kapok minden nap.
  • Hálával tartozom Atyám, mert minden reggel mikor kinyitom a szemem, egy új esélyt kapok tőled az életre e csodás földön, és arra törekszem, hogy tele legyen minden pillanata boldogsággal, vidámsággal és szeretéssel.
  • Ha a feltétel nélküli szeretetre gondolok, akkor Téged látlak meg először Mesterem!
  • Vannak napok, mikor nem mindig úgy sikerülnek a dolgok, ahogyan én szeretném, de a hitem olyankor a legerősebb, mert eszembe jut a Te megpróbáltatásod Jézusom, ezért össze szedve minden erőmet, azt mondom magamban: - Értünk keresztre feszítettek Drága Jézusom, ne legyen hiába való a halálod.
  • Eljött az este Uram, már majdnem álomra hajtom fejem, de mielőtt megtenném, két kezemet imára zárva, köszönetet mondok a mai csodás napért, amit a te kegyelmességedből kaptam. Ámen!
  • Nagymama tanította valamikor nekem, hogy segíteni kell felebarátodon, idézem szavait, "…mert segíteni kell mindig, tiszta szívvel…és önzetlenül, hidd el kisunokám, Isten hálás lesz érte, Te meg soha nem leszel egyedül."
  • Én kegyelmes Atyám! Te adtál nekem szerető férjet, aki engem megbecsül, óv minden bajtól, segít mikor elfáradok, és szeret tiszta szívéből. Hálával tartozom ezért neked, és kérlek Téged, hogy soha ne érje őt bánat, sem betegség, védelmezd őt minden bajtól. Ámen!
  • Én Istenem, jó Istenem! Ma a férjem nehéz munkára indult, kérlek védelmezd őt minden bajtól, óvd szerető lelkét a rossztól.
  • Kicsiny ágyikóm előtt térdepelve, kezem kulcsra zárom, felnézek a fényes holdra melyet az ablakon keresztül látok. Hálával tartozom szerető Jézusom, hogy adtál szerető szülőket, jóságukért kérlek áld meg, és oltalmazd meg minden bajtól őket.
  • Tudom, ma nehéz napom volt, de meg köszönöm neked Uram, hogy mindvégig mellettem maradtál.
  • Ma reggel arra ébredtem, hogy szoltál hozzám Jézusom. Köszöntöttél ágyam előtt két karodat tárva felém. Most mosolyra húzva szájamat, hálával szívemben indulok tovább.
  • Én Atyám! Mikor ide érhetek az erdőbe, alig várom, hogy felnézhessek a nagy kék égre. Ahol látom a fáknak hatalmas lombjait, ágaikon fészkelő madarait. Köszönöm neked, hogy adtad őket, hiszen nélkülük nem élet az élet.
  • Lábamat merítem a tiszta tó vízébe, közben elmerengve azon gondolkodom, milyen is mikor az ember igazán boldog, mert szívében hordja Mestere tanításait.
  • Esti harangszót hallgatva letérdelek szobámban, férjem és csodás gyerekem már alszik, de én Te hozzád fohászkodom Uram! Köszönöm, a mai napot, azt, hogy szerető családdal áldottál meg engem. Ámen!
  • A barátság olyan, mint egy ajándék. Alig várod, hogy megismerd, magadhoz öleld, és vigyázz rá. Hálával tartozom Atyám, hogy valóban sok ajándékot kaptam tőled életem során.
  • Ha szíved kapuját mindig kitárod, Isten megadja neked azt a boldogságot, amire vágysz.
  • Jézusom, megtestesültél a tápláló kenyérben, amelyet most magamhoz veszek. Kérlek áld meg életemet egészséggel, sok boldog pillanattal, hogy szívemet ne érje bánat. Ámen!
  • Íme a vér mely érttetek adatik! Mondja a lelkiatya és magasba emeli a szent kehely-t, mely borral van töltve. Én pedig felnézek az óltári szentségre, majd egy apró gondolat van fejemben: - Tisztítsd meg Jézusom a földön élő, minden ember lelkét. Ámen!
  • Krisztusom! Ha lehetne egy kívánságom, az az lenne, hogy minden ember egységes legyen, ne legyen szegénység, se dús gazdagság, legyen béke, megértés, szeretet hitedben.
  • Az utolsó vacsora jár a fejemben Mesterem. Bárcsak ott lehettem volna, bárcsak megfoghattam volna a kezed. De nem keseredem el, hiszen itt vagy bennem. A kenyér táplál engem a bor pedig emlékeztet arra, hogy bűneinkért meghaltál a kereszten.
  • Közeleg karácsony. Bár az emberek többsége azért várja, mert az egyik legszebb ünnep az évben, én nem csak azért várom, hanem mert tudom, hogy mielőtt a kis Jézus megszületne, az égen a reménység csillaga fog ragyogni.
  • Karácsonyra készülődve rájöttem, hogy nem csak kívűl kell legyen a házad, a lakásod a ruháid vagy te magad szép, rendezett és tiszta, hanem legbelül is ugyan olyan tiszta meg rendezett és szép kell legyen a lelked is.
  • Köszönöm Krisztusom, hogy a mai napon is velem voltál. Segítettél abban, hogy megértsem minden ember különleges.
  • Mai napra nem kívánok semmi többet Istenem, legyen béke most és mindörökkön örökké. Ámen!
  • Őáltala, Ővele és Őbenne…Most magamhoz veszem e kenyeret mely számomra az élet kenyere, azután magamhoz veszem a bort mely a lélek itala.

© 2021 Tanulságos művészet! Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el