Kocsis Enikő: Az én édesanyám

2022.05.05

Az én édesanyám, nem nagy termetű,

amilyen kicsi, szíve olyan hatalmas legbelül.

Mikor kis angyalként jöttem e földre,

karjai közt gyöngéden fogott kezével keblére.


Már akkor fájdalmat okoztam néki,

De ő ezeket mind eltudta feledni.

Úgy növekedtem felfele, türelemmel,

olvasott szép meséket nekem minden este.


  Az én édesanyámnak köszönhetem mindenem,

hiszen ő volt az, aki fogta mindvégig két kezem.

Akkor is, ha rosszat tettem, mikor cseresznyefa ágak hegyiről leestem,

és akkor is mikor jót cselekedtem, amikor neki főzni, sütni segítettem.


 Ő tőle tanultam mindent, amit én is tovább adhatok.

Szeretni, félteni, hinni, remélni, óvni, bátorítani, békét teremteni,

kiállni gyermekem mellett,

Ameddig csak tudok.


Büszke vagyok rá, hiszen számomra

nincsen párja e földön, mert ő az én édesanyám,

életemnek adója, aki világra hozott egy csodaszép februári napon,

majd hittel és tiszta szívével nevelt, most és egykoron.  

© 2021 Tanulságos művészet! Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el